cuz' when you smile, the whole world stops and stears for a while.

där världens bästa föddes..

Hejdär!
Stack hem till Mimi igår efter skolan, bakade kladdkaka, snackade o lite såå, hem, käka o sen stack jag o tränade med astrio för första gången!
Gick väl helt okej, tror jag?
Sjukt dålig kondis har jag, men de går ju o jobba upp rätt snabbt, som tur är!
Idag har jag inte gjort så mycket, hem o kolla film efter skolan bara, sjukt trött!
Ätit kebab o lite så haha, love life..

Nu ska ja sova snart *AHHAHAH, fattar inte hur trött jag är, aja, puss 


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!