you better keep on walking, cuz u got a long way to go ♥


Har fortfarande en massa fina bilder kvar på Wilma, så de kommer fler. dock har jag fotat mycke dom senaste dagarna så har mycket bilder o bjuda på.

Slutade kvart över ett idag, hade inställd fotboll, gick bort till furulund medans jag väntade på att Emma skulle sluta. Spelade typ lite fotboll me dom o sånt.
Sen efter dom slutade va vi kvar o typ dampa haha, men sen vid fyra stack jag till Emma iaf.
Gick ut och fotade direkt, men hann inte fixa headern som jag skulle, men ska nog va me henne senare i veckan igen så gör de då.
Efter de åkte jag och mamma till IP och beställde träningskläder, supernöjd är jag!

Så, förutom att jag smascha rätt in i en stolpe när jag gick till bussen innan, har denna dagen vatt toppen.
2 månader med älskling oxå, fan grymma är vi.

Puss på er ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!