underbart väder!


även om det är 30 grader i solen (minst), så längtar jag lite tillbaka till österrikes ca 5+ grader och skidorna, men detta är inte helt fel de heller!

Hej på er!
Vaknade vid elva idag, tog på mig en bikini, käkade, kollade lite TV och gick sen ut och satte mig i solstolen.
Vi delar ju trädgård med några andra som bor i samma hus, men på bottenvåningen, o när jag satt o solade så kom en byggarbetare och började greja jämte mig, kändes inte riktigt lika kul då längre, så gick upp hit igen.
Hann nog få lite färg, men inte så speciellt jättemycket tror jag!
Ska nog ta och hoppa in i duschen och sen hitta på något, vet inte riktigt vad bara.

puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!