sveriges väder...ncnc



bild sen i julas, har inga andra hos pappa hehehe.

Hej på er!
Slutade typ fem i två idag, men stannade kvar i skolan tills tre någon gång med massa coola saker.
Okej en cool sak o resten töntar, men skit samma :*
Sen mötte jag nella i stan, stack hem till mig och softade lite.
Packade, o så följde hon mig till min pappa, som bor på vägen till hennes busshållsplats.
Så nu sitter jag här hos min pappa och gör inte ett skit, ska snart käka typ.

Innan idag var de omkring tjugofem grader varmt ute, nu skulle jag gissa på att det är typ, 18 plus att de blåser jättemycket, vad är detta egentligen? :o

Vi hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!