sick


random bild.

Jag är världens sämsta bloggare just nu.
Sitter knappt vid datan längre, och då är de ju inte den lättaste saken att blogga!
Igår va jag på bio med min fina Mimi, blev hur många lingon finns det i världen!
Jättebra film, rekomenderas!
Åt en macka inne på vattenporten innan bion, och efter den började jag må illa.
Så stannade hemma från skolan idag och vila upp mig, så jag är fit for fight i helgen, då de är första seriematchen som gäller!
Kanske går ut o tar lite luft o så senare idag, får se vad som händer!
Dock är jag extremt bloggsugen, så vänta er massor med aktivitet här!

Puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!