not so good


en av bilderna jag tog på Wilma när vi fotade, fler kommer sen!

Grymt konstig dag igår, stundtals var jag överlycklig o mådde jättebra, för att sen må dåligt igen.
Orkade helt enkelt inte blogga när jag kom hem från Jea, la mig i sängen och tänkte lite.
Hade grymt kul hela eftermiddagen med Jea och sen Evelina också, först skjussade Jea mig igenom stan i spöregn oså stog de massa gubbar o skrattade åt oss, man såg verkligen inget så mycket regnade det!
Tack o lov körde hennes pappa oss hem till henne sen, käkade lite, bytte kläder hahah! Var ju genomblöta efter vår fina cykeltur! O sen cyklade vi ut till grötvik med evelina. Paddlade kajak och badade i havet!

Nu hinner jag dock inte skriva mer för måste packa till träningen!
Kanske bloggar när jag kommer hem, puss ♥ 

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!