im still alive.


fett ful bild men orkar inte leta upp ngn annan, är sjukt trött.

Mår fortfarande fett bra o lever livet med mina underbara vänner!
Idag äre ju då morsdag, så firade ju min kära mor lite då. Va precis nere på örjansvall och kollade när HBK skämde ut sig, halmstads stolthet? hahah , vad drömde dom sen?...
Imorgon har jag inga vanliga lektioner, utan dagen ska spenderas på östra stranden med röda laget, har inga höga förväntningar. Kanske blir någon mobilblogg om jag inte har något annat att göra!
Förövrigt verkar min data funka normalt igen, toppen!
Vi hörs, puss ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!