i'll think i'm back.


Bilden har emma tagit med sin d300s, ME WANT!

Hej på er!
Blev en inte så lång men välbehövd paus här.
Hela eftermiddagen/kvällen har jag jobbat med min nya design.
Har fortfarande en del kvar att göra, men det är en bra början.
Hände något konstigt med headern, och efter en timme med kämp att får bort repeatet på höger sida orkade jag inte mer, så struntade i det.

Nu ska jag krypa till sängs, hörs kanske imorgon innan jag åker upp till IP och kollar på mitt älskade lag när dom spelar match mot Trönninge, själv får jag inte träna på upp till två månader, inte så härligt direkt.

Puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!