i´m bad and i know it.

När jag inte är med mina underbara vänner, alltså när jag är hemma, mår ja inge vidare.
Känner ingen ork till att blogga just nu, nere i en svacka typ.
Vet att de är skittråkigt för er som hänger kvar och läser, fast uppdateringen är nere i botten.


för tillfället finns jag på facebook och sms om någon skulle vilja ha tag i mig, för här kommer de va lite dött ett tag.
Känner jag mig själv slänger ja säkert in något inlägg ibland, men jag orkar inte känslan att faaan jag bloggade aldirg igår, och så.

love u guys, puss ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!