away all day long.


dålig bild men orkar inte leta upp någon annan.  Bild från matchen mitt älskade lag spelade idag, en vinst mot trönninge med 11-0 , härligt!
Tjejer ni är allt, älskar er något ofantligt mycket! ♥

Hej på er!
Jea ringde o väckte mig tjugo i nio imorse, sen kom hon hit tjugo över, så vi åt, slöade, fixade oss o sen stack upp till IP.
Jag skulle oxå spelat match igentligen, men i och med mitt knä så får ja ju då inte.
Men Jea spelade i alla fall, o en härligt vinst med 11-0 blev det!
Sen stack vi in till stan med Jean, Fatlum o älskling några timmar.
Låg utanför kyrkan i stan när klockan slog sex och hade panik, trodde verkligen att jorden skulle gå under.
Nu såg ja dock att de är klockan tre inatt de ska ända tydligen, osen har någon vulkan fått utbrott på island nu, så börjar bli rädd faktiskt haha!

Nu ska jag o jea försöka hålla oss uppe till klockan tre inatt hihi, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

dt var klockan tre då dt precis hade blivit 21 maj . inte efter då alla trodde klockan 6...

2011-05-22 @ 16:23:30

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!