at my dads place

internet dampar sönder så funkar inte att ladda upp bilder.

Hej på er!
Matchen gick inge vidare, eller jo det gjorde den.
Vi förlorade med 3-2, men vi var faktiskt solklart bättre.
Ungefär 65% av spelet var vårt, och fram tills det bara återstog tjugo minuter, ledde vi med 1-0.
Sen kom alla målen på en gång typ, dom gjorde tre på raden, något va offside sa dom andra, men jag låg på marken så såg inte haha.
Surt att förlora när vi va mycke bättre, vi utklassade faktiskt dom stundvis.
Efter matchen stack jag och mamma, elvira viggo evalena anders o palle ut o åt på Punch, spelade lite minigolf o satt o njöt i solen.
Sen vart de hem, fixa till mig lite o sen träffa älskling.
Gick typ lite ute lr så, osen börja de regna så gick in te andre.
kollade på tv o lite så, sen hem o grilla med hela familjen för första gången sen skilsmässan typ, rätt mysigt.
Tro de eller ej, men följde faktiskt med Viggo och pappa, o ska sova här i natt, för första gången sen i december.
Varför jag inte har gjort de tänker jag inte gå in på, de e för personligt.

Nu ska jag sova, puss  ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!