your beutifull in your way, couse good makes no mistakes.


Bilden på mig har Saga tagit.

Hej på er!
Oerhört skön dag idag, gillar måndagar!
Först hade vi ju då sovmorgon till klockan tio, sen mentorstid och so, gick bara igenom frågorna vi har jobbat med på SOn, efter de hade vi jättelång rast, nästan två timmar, satt mest i uppehållsrummet och snackade!
Sen var de engelska som gällde, satt vid datorn och jobbade med översättningen på min berättelse som nästan är klar.
Den borde vatt klar för länge sen, men det blir ofta så att jag inte skriver så mycket utan mest typ, ja...
Efter det var det elevens val, va på badhuset, o så duktiga tjejer som jag o Tanja är simmade vi faktiskt motionssim i en kvart typ!
Fram till påsk ska jag vara med på elevens val på måndagar ( ist för fotbollen ), och istället träna med laget på kvällen.
På onsdagar däremot ska jag träna i skolan, men inte med laget, sen skulle jag se till o knyta mina skor ordentligt!
Efter skolan stack jag hem, åt lite och sen kom henke hit.
Vi kollade ba på TV o satt lite vid datan, o sen stack han o tränade.


Senare ikväll sticker jag hem till Mandy, och sover där.
Har ju studiedag imorgon och övermorgon, fett soft!

Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!