vår.


Jag ser lite dum ut... O de e elvira på min rygg ;)

Hej på er!
Idag va det rätt fint väder, solen va framme, men det blåste en hel del.
På ena rasten stack jag Nathalie och Savannah till furulundskolan, i brist på annat o göra.
Hon skulle säga något till sin bror så vi följde med, den ligger rätt nära vår skola.
Resten av dagen rullade på som vanligt, tråkigt.
Efter skolan va jag med Saga, vi fotade lite, men har inte hunnit ladda in bilderna ännu.

Nu ska jag kolla på desperatehousewifes, vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Filli :d♥

Fototävling på bloggen nu :D♥

Jag tycker att just DU ska vara med !:)



Kram/f♥

2011-03-15 @ 21:53:12
URL: http://fillisfoto.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!