tretton år


Risken finns att ni sett denna bilden innan.


Idag blir jag tretton år, tretton hela år.
De e rätt mycket de, tycker i alla fall jag, haha!
Firade ju dock igår, mycket trevligt var det!
Fick Två tröjor, ett armband och pengar!
Sen ska jag fira med min låtsasmoster och hennes man, som är på semester nu, och Elvria, evalena och anders.
Imorse väckte mamma mig med sin väldigt "fina" sång, frukost på sängen och present, mysigt!
Skolan rullade på rätt okej tycker jag, gillar måndagar faktiskt!
Skulle åkt in till stan med Filippa efter skolan, men nu får jag inte tag på henne.
Sitter och funderar på om jag kan träna eller inte, fick bryta efter omkring tio minuter idag och skolan, så...
Vet inte, kanske försöker i alla fall!


Nu ska jag ringa min mamma, puss ♥

Kommentarer
Postat av: filippa - fotoblogg

GRAAAATTTTIIIIISSSSSS ÄLSKLING :D :D :D

<333333333333333333333333333333333333333

2011-03-09 @ 14:13:56
URL: http://filippasfotografi.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!