träna


saknar österrike oootroligt mycket!

Måndag igen då, som jag sagt innan tycker jag om måndagar rätt mycket.
Sovmorgon, tre lektioner, gigantisk rast som spenderades på furulunskolan i brist på annat att göra, engelska o sen elevens val/ fotboll.
I o med mitt knä dampar tränar jag inte i skolan på måndagar, utan bara med laget, däremot tränar jag med skolan på onsdagar och då inte med laget.
Vill bara träna så mycket jag bara kan nu, jäkla knä!
Va föresten inne i stan en sväng precis med emma, tog en fika och bytte mina fotbollskor jag fick igår.
Så nu har jag dom jag velat ha ända sen i julas, yey!
Dessutom är det fett fint väder ute, säkert 15+ i solen!
I alla fall innan, nu börjar de blir lite kallare...

Ska käka något o sen dra mig till träningen, vi hörs imorgon , puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!