studiedagar


sitter i datasalen i skolan, så har inga andra bilder.

Hej!
Tisdag och onsdag hade jag studiedag.
Jag sov aldrig hos Mandy heller, fick inte för mamma höhö.
Va hemma och tog de lungt i stället.
I tisdags stack jag upp till min gamla skola med Alexander och Emil en sväng.
Sen hem till Linnea, vi va ute lite, sen gick vi typ in o kolla tv me hennes bror.
Sov hos Linnea på kvällen, gjorde inte så mycket.
När vi vaknade igår fixa vi oss o stack in till stan, sen hem till henne igen o äta o kolla TV lite, osen in igen.
Hennes mamma bjöd oss på fika.
Följde med henne till hennes träning sen också, kuligt kuligt.
Kommer nog börja träna handboll på riktigt när mitt knä fixar sig lite.

Idag vare då skola igen, rätt segt o gå upp imorse.
Hittills har vi haft Svenska o idrott, engelskan va inställd.
Nu har vi NO, har precis gjort klart mitt arbete om Luftskepp, o vi slutar inte förens om en halvtimme typ...

Efter skolan ska vi spela bowling o äta hamburgare med klassen, och sen blir det handboll med Mandy.
Vet inte när jag kommer hem och om jag orkar blogga då.
Annars hörs vi imorgon, kram!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!