stan och ishockey


grym bildbrist!

Hej på er!
Skolan var ganska okej idag, gjorde varma mackor på hem kunskapen, gott!
Sen skulle vi haft SO, men så kom en annan lärare o sa att vår lärare då skulle bli sen, men att vi skulle stanna kvar och vänta på henne.
Så satt där i korridoren 50 minuter utan att hon kom, sen när vi gick o la tillbaka alla saker och sånt, då kommer hon.
So hade SO ( den tiden dom som har SOstöd skulle haft det) i typ trettio minuter.
Lunch, matte, studietimma, engelska.
Fick gå vid kvart över två för skulle med bussen, och dom andra fick typ gå lite efter mig.
Åkte hem , försökte fixa min kedja på cyklen, misslyckades, hämtade pengar, och tog mammas cykel in till stan.
Skulle träffat Bella bara, men blev att Jea och Insiya var med oss också.
Träffade två kompisar till jea också, samuel och sen vet jag inte vad han andra hette haha, så va med dom en liten stund också.
Köpte ett par skitsnygga chinos inne på H&M, fixar bild en annan dag!
Skulle hämtat ut min kameraladdare inne på göte karlsson också, men så sa hon att den va i den andra affären här i halmstad, så får hämta den imorgon!
Blev en fika också, sen stack jag på Hockey med Carita, P98a vade som spellar, vet inte mot vilka för jag kollade inget höhö.
Vi kom typ när det var fem minuter kvar så ja.
Va kvar i ishallen med Jonathan och Theo, sen tog jag bussen med världens suraste busschaufför.

Nu blev det en väldans lång text, fastän jag försöker skriva kort...

Nu ska jag stoppa något i magen och sen sova, puss ☻

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!