snowboard


saknar't ♥

TjoTjena!
Försökte mobilblogga i skolan, men när jag skrivit om inlägget för tredje gången så hade jag tydligen loggats ut, o då fick jag nog o orkade inte försöka igen.
Hade inställd fotboll så slutade fem i halv två, gick till netto o köpte godis och sen till arenahallen o väntade på att min träning skulle börja.
Körde tjuv och polis lr va man säger o sen spelade vi match resten av träningen.
Gick skitdåligt o mitt knä är verkligen inte bra, gör skitont!

Varsegod saga, här har du ditt inlägg, nu ska jag käka , hörs !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!