släkten


En bild på mig för ovanlighetens skull, mimi har tagit den.

Hade det helt awsome igår!
Verkligen grymt kul.
först varte in te stan med Bella som sov här, köpte converse, en fotboll och en vatten pistol till min lillebror som fyller år idag. ( kommer bilder sen ).
sen stack hon hem o jea kom in till mig.
Vi käkade lunch och fikade med mamma, hittade ett par jeans inne på Gina och även dom fick följa med mig hem!
Vet inte riktigt vad klockan va när mimi kom hit, men hon hjälpte mig o fixa fram allt osånt, o sen kom dom andra vid halv sju.
Snackade, åt och gick ut en sväng.
Mimi sov över här sen, somnade vid halv ett kanske.
Vaknade vid tolv imorse, åt scones som mamma gjort till oss, sen stack hon hem.
fixade mig o sen kom min släkt hit o firade min lillebror.
Inte jättekul direkt, men ja...
Fick ett par fotbollskor av Elvira evalena och Anders, i försenad födelsedagspresent!
Jag har hittat ett par jättefina inne på intersport som jag vill ha, så ska byta till dem imorgon!
Nu har alla precis åkt hem, ikväll blir det bara o ta det lungt, kolla TV o så ska jag ta mig en dusch.

Vi hörs snart igen, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!