pauleen day


orginalbild- en av mina absoluta favvobilder från österrike 2011! sa jag föresten att vi ska med nästa år igen? :D


Hej på er!
Pauleen kom hit vid elva imorse, så satte vi igång o baka tårta nästan direkt haha.
Sen stannade de upp ett tag, för fick inte upp syltburken, hehe.
Bakade iallafall tårtan, o muffins.
Var meningen att det skulle blivit cupcakes, men riktigt så blev de dock inte...
Vid tjugo i fyra stack hon hem , o jag städade lite, fixade mig o stack till Arenan.
Mötte saga o carrie där, så kolla vi på drott.
Träffade rätt många människor där, men trodde de skulle vara fler där med tanke på att de va fri entré idag!
I vilket fall som helst vann Drott, över Lugi denna gången.

Nu ska jag snart krypa ner under täcket o sova lite hade jag tänkt.
Imorgon blir det först spelarmöte typ, eller gå igenom säsongen osånt, sen träning , hem fixa iordning snabbt o vid tre kommer släkten hit!
Får se vad för skoj dom har med sig, hoppas på fina saker ;)

Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!