no inspiration


bildbrist, vill inte lägga ut alla från österrike på en gång...

Vet verkligen inte vad jag ska blogga om!
Är skitsugen på o göra en massa inlägg o så, men kommer verkligen inte på något!
Har inte fotat någon på hur länge som helst också, så om ngn är intreserad klicka på fliken Kontakt där uppe i menyn!
Förövrigt känner jag mig inte helt bra, yrsel, ont i halsen och i magen, inte ok!
Så om någon liten själ där ute skulle vilja göra min dag iallafall lite bättre, så får ni gärna göra det !

Eller, dagen var i och för sig helt ok!
Fick en ny träslöjdslärare som var jättesnäll, oså blev jag klar med min ljusstake och började på en supertuff tavla...
Dock glömde jag ljusstaken i slöjdsalen, skills där...

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen läsa lite hade jag tänkt, puss ! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!