Mimi aronsson ♥


En av alla bilder jag tog på fina Mimi igår, kommer fler senare!

Mimi kom hit en liten stund efter att jag bloggat klart, vi åt lite, fotade, o sen hämtade hennes pappa oss så åkte vi till stan och käkade innan drott.
Oerhört kul eftermiddag!
Kom hem vid nio tror jag, satte mig vid datan och där satt jag resten av kvällen.
Snackade i telefon två timmar med Henke o Adam också, annars hade jag nog dött av trisstes!

Nu är Pauleen är, och om någon timme ska vi åka bort till Stenstorpshallen o kolla handbollsmatch!
Ikväll ska jag med mamma ut till hennes kompis, få se om jag tar med datorn!
Annars blir det ingen bloggning förens imorgon eftermiddag!

puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!