med mimi ♥


Nikon D3000 - AF-S NIKKOR 18-105

Stannade hemma idag med, för imorse va jag jätteyr och mådde illa.
Kom på senare att det berodde på att jag inte ätit sen halv fyra igår...
Nu har jag iallafall fått i mig en hamburgare, kanske inte bästa maten, men orkade inte laga något.
Mötte Mimi i stan, och vi gick o mötte min pappa för o fixa min mobil.
Han på telenor sa att dom kunnde skicka den på ett garantiärende, så det tar typ tre veckor, men kanske slipper betala något alls, yey.
Nu ska jag och Mimi baka en kladdkaka, yummi!

Puss ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!