lagdag


österrike

Hej på er!
Hade en väldigt skön sovmorgon idag, började inte förens halv tio!
Cyklade bort till arenahallen i spöregn / snö  och världens motvind, kul start på dagen.
Hör nu på vädret att det kommer bli upp till 25 sekundmeter vind eller hur man säger, så ja, lär inte sova så mycket inatt!
Lagdagen var i vilket fall som helst rätt okej, först hade vi typ någon station man skulle göra uppgifter, typ "hjärngympa", sen fäktning, var inte med för det var oerhört frestande för mitt knä.
Tillsisst va det pingis då, o  självklart ska killarna leka tuffa i bra, men sen får dom nästan spö av en tjej, oouuff!
Haha nejmen, de blev väldigt jämt när jag mötte alex nicklas o jocke, jag o jocke va så jämna att vi gick ända upp till 16 innan han tillslut vann.
Däremot fick Marcus o emil känna på mina fina smashar höhö.

Slutade vid ett men jag stannade kvar i arenahallen med några och kollade på några när dom spelade fairplay!
Sen va jag med linnea och henke ett tag .

Nu blev de sådär långt igen, skit också!
Vi hörs imon, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!