känns som det är onsdag.


halvgammal bild från någon träning jag fotade när jag inte kunde vara med.

Denna veckan gick jag bara tre dagar i skolan, helt ok!
Efter bowlingen igår hittade jag inte mina nycklar, så hade panik i går kväll.
Men när ja kom te skolan berätta Wilma att hon hade sett dom i min ena gympasko som låg i väskan när hon tog sina.
Så ringde hem till mamma o där var dom!
matte, mentorstid, musik, spanska, idrott (badhuset), så såg dagen ut, gillar inte fredagar så mycket...

Nu ska jag städa på mitt rum, och sen kommer nog Bella hit o sover här ♥
vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: Sasha

Skönt att bara gå i skola 3 dagar på en vecka :)

2011-03-25 @ 22:34:19
URL: http://sashas.se

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!