jag älskar att skratta.


jag kommer bli dödad för denna bilden, men tycker den va så härlig!

Härlig dag med en massa skratt.
Man mår så bra sånna dagar när man är bland en massa underbara personer!
Stack hem till Linnea med Henke och Jacob, satt mest o pratade o skrattade åt min clownkompis linnea, sjuk är hon den tjejen asså!
Vid halv sex stack vi till alehallen o jag kollade på linneas träning, grymt tråkigt för min älskade iphone ( fick en helt ny på garantin igår)  dog, eller ja batteriet tog slut.
Följde med Linnea hem en stund efter också o satt o snackade me henne o hennes bror.
Kom hem för typ en timme sen, o har bara tagit de lungt vid min kära dator!

Ska snart gå o lägga mig faktiskt, jag är jättetrött!

Imorgon ska jag va med linnea igen haha, så kan inte blogga förens på kvällen, men vi hörs då, puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia♥

Hej vilma, tänkte bara säga att ifall du ville va med i tävlingen så tas finalisterna ut på lördag istället ;)

Bara så du vet :)<3

Kram/f♥

2011-03-17 @ 16:39:27
URL: http://fillisfoto.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!