i've been away


tuff tjej med en snygg tröja dedär ja. Lina heter hon, for youre information.

hej på er!
Spenderade fredags kvällen/natten hos Gabbi, o på lördagen följde jag med henne och kollade när dom spelade handboll.
kommer inte riktigt ihåg hur det gick för dom faktiskt haha.
Mamma hämtade mig vid tre typ, så hämtade vi upp Jea hemma hos henne, åkte hit, satt vid datan, kollade på tv, käkade, och vid halv nio cyklade vi ín till stan och kollade bio.
Adjustment beurou eller något sånt hette filmen, rätt seg men annars bra!
Va hemma igen vid kvart i tolv, gick och la oss direkt!
Imorse va de upp tidigt och spela match mot Harplinges p98or, 0-0 blev det.
Vi var överlägsna i spelet, och hade bollen kanske 75%, men deras målvakt var verkligen grym, och stor...
Så blev inga mål, men maaassor av farliga chanser!
Kände inte av mitt knä något alls, så jag spelade faktiskt exakt hela matchen, stolt över mig själv.
Inte för att vi i backlinjen gjorde så jättemycket, men ja...
I eftermiddag har jag vatt med Bella, spelat fotboll med hennes lillebror o hans kompisar, bakat, och snackat lite.

Ska försöka träna lite nu hade jag tänkt, känner att min mage inte är riktigt lika hård som den var innan heh.

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är med i bakgrunden (Y) <3<3

2011-03-14 @ 16:08:29
Postat av: lina <3

så nice bild ;) <3

2011-03-20 @ 16:45:06

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!