it kills me not to know this, but i all of just forgoten, what the colour of her eyes was, and the scars and how se got them


konstig liten filur de där på bilden , elvira. ;)

Blev en väldigt lång rubrik dedär, men gud, låten är något fruktansvärt bra!
Rise against - Savior , måste lyssnas på!
Idag har jag bara legat i soffan med datorn, snackat en massa med samma person haha.
jonte gjorde även en gryyym spellista till mig, som jag har lyssnat på nu i tre timmar.
De bästa är, jag har två femtedelar kvar! ♥
Dock tror jag att jag har lyckats spränga mina högtalare, för ljudet har blivit jättelågt om man jämför med hur det brukade va, trots att allt står på högsta volym!
Eller, så är det jag som har fått dåligare hörsel...

Imorgon slutar jag antingen tio i tio, tjugo i tolv, eller halv tre.
Kanske har Inställd musik, inställd spanska, och kanske inställd idrott.
Får hoppas på att vi slutar tio i tio!
Mimi slutar vid tjugo över två, så då sticker jag hem till henne och spenderar resten av dagen där!
Länge sen jag var med den tjejen, så ser fram emot det!

Nu ska jag måla naglarna, sen sova i tid!
Vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: elvira

väldigt bekant men kanm inte komma på hur hahahah xd

2011-03-08 @ 10:03:48
Postat av: Kungen

Bra England på rubriken ;)

2011-03-12 @ 10:29:52

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!