dehär me rubrik, inte de enklaste de.


jag älskar dig ♥

Hej på er!
Som jag sa igår kollade jag på en handbollsmatch ute i stenstorpshallen, och sen vid fyra hämtade mamma mig o så körde vi ut till hennes kompis.
Saga va också där, så de va rätt okej, annars hade jag nog dött.
Åt gott på kvällen, satt vid datorn och lite så.
Kom hem vid ett innan, så kom min låtsasmoster och hennes man hit o firade mig i efterskott, fick pengar.
Vid tre någon gång stack jag hem till Mandy.
Vi stack ut med Anduena nästan direkt, gick runt lite o hamnade i arenahallen.
Va vid omklädningsrummen i ishallen o spelade lite fotboll med några randoms haha.
Stack ju dit för o kolla HBK p98 - Trönninge p97, o hbk vann me fyra mot tre.

Kom hem för en o en halv timme sen lr något, kollat lite på TV o käkat.
Imorgon har jag sovmorgon till klockan tio, så kanske slänger in en outfit eller något på morgonen!

Vi hörs imon, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mimi - foto,stil & personligt

Älskar dej med babe! ;* <33333333333333333333333

2011-03-22 @ 18:27:06
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!