sjukling



i stort sett det ända jag gjort idag, klippt av två gammla byxor till riktigt snygga shorts! Dom andra får ni bild på en annan gång, men ska nog ha dom på skolavslutningen!

Hej på er!
Stannade hemma idag, med en rejäl förkylning.
Supertäppt och ont i halsen, så bestämde mig för att vila istället!
Känner nu att min mage börjar kurra, så får nog ta tag i mig själv och fixa lite mat!
Solen skiner ute, så hade vatt rätt nice o gå ut o sola, men de e en byggarbetare i vår trädgård o han e läskig så jag vågar inte haha!
Nu ska jag fixa lite käk, vi hörs snart igen, puss ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!