träning

ser ni mig? andra från höger bakre raden ;)   - tjejer ni är världens underbaraste och jag älskar er!<3

Om en halvtimme sticker jag upp till IP för träning, sista träningen med Loreta nu då, sen flyttar hon till stockholm.
Kommer bli riktigt tomt utan henne, riktigt riktigt tomt.
Carita sov här inatt, kollade fotbollen med henne, sebbe, sonny, adde och hampus, soft.
Synd ba att sverige förlorade ..

Efter träningen sticker jag hem till mona, ska kolla gossip girl o äta godis hela kvällen, gillas!
Kanske slänger in ngt inlägg därifrån, puss annars  ♥

Kommentarer
Postat av: Moa - www.moakaarlsson.blogg.se

sv; okej.

2011-07-14 @ 21:43:08
URL: http://moakaarlsson.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!