photoshoot

Kamerautrustning ; Nikon 3000 - 18-105 blablabla massa siffror jag inte orkar skriva, skylight filter.
Mona har tagit bilden.

Varit med mona hela dagen, först stan och åt glass osånt, sen stack vi ut till stadium outlet, fick med mig tröjan på bilden, (kommer bättre bild sen), kollade lite på eurostop också, fick med mig en bh från h&m också.
Sen hem till mig o Mona fixade sig, innan vi cyklade bort till Ön och fotade!
Kommer bilder under kvällen, en del riktigt bra blev det!

Vi hörs snart, puss ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

SV: åh tack detsamma! :)

2011-07-05 @ 22:31:00
URL: http://holesom.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!