fotboll är en gudagåva..


oredigerad.

Grymt dålig uppdatering här idag, jag vet...
vaknade imorse med en sprängande huvudvärk, så låg bara o tog det lungt fram tills jag stack upp till snöstorp o tränade!
gick väl lite si sådär för mig, men knät håller fortfarande och det är det viktiga!
Har jag lite tur får jag kanske äntligen komma upp på anfallet igen lite på lördag, träningsmatch mot vapnö!
Har fortfarande riktigt ont i huvudet, så ska lägga mig och kolla på ett avsnitt gossip girl innan jag somnar.

Vi hörs imon, och då lovar jag er bättre uppdatering, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!