11 juli 2011

tagna när jag fotade med mona.

Hej på er.
orkade inte blogga igår, mådde jättedåligt på dagen, ont i halsen huvudet o resten av kroppen, sen stack vi iväg till mammas kompis som fyllde år på kvällen, kom hem vid halv tolv kanske(?), o då orkade jag inte blogga.
Satt uppe tills klockan åtta imorse, då jag bestämde mig för o sova några timmar innan jag o emma skulle ut o fota, så sov till halv två.
Har precis duschat oså, o väntar bara på att mitt hår ska torka så jag kan fixa mig, sen blire ut o fota med Emma!
Ikväll ska vi till min moster o hennes man, Björn fyller nämligen år.
Så kommer nog inte hinna uppdatera mer idag tror jag, men vi höres , kram ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!