vattenbilderna

 
eh ja, igga bakrunden, orkade inte plocka undan när jag skulle fota precis !

Du behöver ; Stativ , fjärrutlösare , vattenkran, skål , och en bräda av något slag för att få upp skolen.

fjärrutlösaren är inget måste, men att fånga ögonblick är lättare med en sådan!
Tog en skål för att jag ville ha höga splasch om man säger så, annars kan man även ta en uppochnervänd bunke eller dylikt.
En bunke just för att dom har oftast en högre kant eller så på undersidan, för att de inte ska glida iväg .

Man kan ju ta ett papper eller något och ha i bakrunden om man vill, men på de flesta bilderna valde jag att bara ha kakelväggen som bakrund, då skålen och då alltså vattnet, hade ungefär samma färg.

Hoppas ni förstår, lycka till ! ♥

Kommentarer
Postat av: michaela

Jättefin blogg :D

2011-01-30 @ 21:46:22
URL: http://fotoshoot.blogg.se/
Postat av: vickan - En fotoblogg om min vardag.

Svar : hiih , gulligt av dej ! ♥

tack för tipset ! ;) <3

2011-01-31 @ 16:25:13
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!