sjuk


kind of bildbrist .

Hej på er!
Stannade hemma från skolan idag, för när jag vaknade i morse mådde jag inte alls bra.
Mitt huvud värkte och jag mådde illa, o när jag reste mig upp blev jag
helt yr och det känndes som jag skulle svimma!
Så de fick bli en slö hemma dag med mycket TV och filtar ;)
Måste duscha, men vill inte göra det när jag är ensam hemma, tycker de e så läskigt haha!
tänker alltid att när man kommer ut ur duschen så står det någon där höhö.
Ska försöka uppdatera här lite mera idag, men har inga roliga bilder, så ah..

Men vi hörs snart, puss ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!