sick


Bara för att jag har godisförbud och det suger fast jag får pengar :(

Hej på er!
Blev att jag stannade hemma från skolan idag, för när jag vaknade hade jag så sjukt ont i min hals, huvudvärk, och kunnde knappt andas genom näsan för jag va så täpt.
Nu har jag inte huvudvärk längre, men jag nyser o näsan rinner, och det känns som ett eldklot i min hals.
Just nu är mamma och köper glass till mig och min bror, som också är hemma idag, som han vatt hela veckan.
Det började typ som med mig, ont i huvud och hals, sen igår natt fick han maginfluensa, men nu har han nte spytt sen igår eftermiddag!
Var ute en sväng i trädgården och tog lite bilder för ett tag sen, blev en hel del fina faktiskt.
Ska ladda in dem i datan sen , så får ni se.
Hade även tänkt ta lite självpoträtt och så, men vi får se hur det blir med det!
Nu ska jag kolla lite bloggar, vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!