patetiskt.


Nikon D3000 - AF-S Nikkor 18-55

Måste bara säga detta.
This made my day, seriöst.
Jag o mandy satt o kollade lite bloggar, så ba för vi inte kom på ngn bra, kollade jag en person i min skolas blogg.
Oh gud, hade det inte varit för jag inte sänker mig till den nivån, hade jag lätt lagt upp videobloggen vi hittade här.
Snacka om att provocera eller vad ?
hon skröt om att hon druckit en massa sprit på nyår och blivit full, hon är 12 , herregud !
Okej, helt ärligt, har inte skrattat så mycke på typ, tio minuter ? :O

Ah, somliga har ju inte en så bra blogg att läsarna kommer av sig självt, dom måste Provocera sig till det ;)

Kommentarer
Postat av: vickan - en fotoblogg om min vardag ! ♥

vad heter hennes blogg ? ;p

ska bah se om de var den ja såg ;s

2011-01-08 @ 19:21:40
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/
Postat av: Loppan :)<3

E de E ? Ja tkr att de e fett irriterande att hon försöker va nåt. o ta massa bilder o sånt annat bajs. xd<33

2011-01-09 @ 15:20:47
URL: http://Pensa.bloggplatsen.se

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!