no photoshoot


Nikon D3000 - AF-S NIKKOR 18-105

Det blev ingen fotografering, mandy orkade inte ta sig hit , och de var här vi skulle fotat så...
Eller , nere vid nissan, men ah.
Så nu har jag slösat en hel dag, lite surt.
Och eftersom att min kameraladdare är borta , kan jag inte fota, så nu blir det en extremt tråkig kväll!
Ska gå igenom dom få vattenbilder jag hann ta igår, innan batteriet tog slut.
Får se om någon av dem blev bra nog att komma upp här!
Är sjukt sugen på att fotografera någon / bli fotograferad själv, så imorgon ska jag försöka få tag i någon som vill det.

Vi hörs snart ♥


Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

SV nej, vinnaren tas via random.org. Om den personen har länkat vinner den med störe chans än dom andra. Hoppas du förstår hur jag tänker.

kram

2011-01-09 @ 17:43:38
URL: http://anilden.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!