long time no see.


överredigerat är jag rädd för.

Hej på er!
Förlåt att jag bloggar så himla dåligt just nu!
Men jag sitter knappt vid datan, ovanligt va?
Dessutom har jag två prov denna veckan, o ett på tisdag nästa vecka.
Torsdag är det svenska prov, sånt jättelätt, skiljetecken, så behöver inte precis plugga.
Sen fredag är det spanskaprov, lite svårare däremot.
Och på tisdag so prov, kommer faila totalt!
Soprovet är på fem olika religioner, så det är typ, en hel religionbok på 64 sidor jag måste lära mig.
Iofs har vi ju jobbat med det en del i skolan, så jag kan ju rätt mycket av det, men inte ens hälften!
Så ja, får plugga nu varje kväll, tar två kapitel varje kväll , kommer ta ett tag höhö.

Nu kom mamma, ska hjälpa henne med maten!
puss !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!