internet krångel


random bild , kommer bilder från nyår senare i kväll!

Återigen har det varit väldigt dålig uppdatering , and i am sorry.
Igår krånglade internet ( igen ) och idag vaknade jag först klockan tre...

Hej på er!
Tror jag sa det i förrgår, men Carrie sov här natten mellan igår o förrgår.
Vi kollade mest på desperate housewifes o höll på med våra mobiler, haha!
Vid klockan sex igår, gick vi och mötte saga vid bussen, sen gick vi till arosfortet .
Vi klarade bara två banor, bäst som vi är!
När jag kom hem så hade mamma fixat tacos , så vi åt det, o jag fixade lite på mitt rum.
Satte upp bilderna från fujidirekt på ena gaderobsväggen, så nu är det ännu hemtrevligare ( stökigare )
Somnade vid halv tre, och vaknade inte förens tre idag.
Fattar varför jag sover så himla länge hela tiden ?
Ikväll ska jag nog tona mitt hår, har nte köpt toning ännu, men ska o hämta min bror hos sin kompis snart, o då ska vi göra det.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt Desperate housewifes, sen bloggar jag igen, kram!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!