i'm really trying to get back

Image and video hosting by TinyPic 
konstig bild, från träningslägret i sommras. saknar det ♥

Hej på er!
Blev inte så mycket förändring här haha, försökte med en massa olika saker, men ne , de ville inte fungera ...
Men nu finns det en kontakta mig knapp i alla fall.
Efter som att jag och Emma inte riktigt lyckades fundera ut hur man får en direktlänk till o skriva ett mail te mig, så blev de en länk till en underblogg, där det står adress och sånt!
Så när jag lyckas bli lite aktivare tänkte jag kanske ha typ lite chatter och sånt på den ibland.
Men, undrar ni något är det bara o skicka ett mejl till adressen som står däR!
Hade i vilket fall som helst superkul med Emma, bakade muffins o fixade här typ.

O rubriken ,  jag försöker verkligen hinna blogga !
Men det är inte lätt när jag har världens långsamaste internet just nu.
Förhoppningsvis fixar det sig snart.
Ska i alla fall försöka klämma in ett inlägg om dagen här, så att ni vet att jag lever !

nu ska jag plugga de sissta te spanskaprovet, sen duscha o sen sova !
puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!