im alive


Extremt dålig vattenbild som jag tog häromdagen, typ alla blev jääättedåliga, verkligen ingen bra dag!
Dessutom har mitt objektiv extremt dålig närgräns, så blubb på det ja.

Usch, skolan började idag, och jag invigde året med en försening, yeah!
Kom tio minuter sent, iofs för att min buss var en kvart sen, så ah...
Hade hemkunskap första, vi gjorde fruktsallad o fick glass, soft!
Sen so, lunch, matte, studietimma, engelska.
Efter skolan stack jag till stan med Saga , köpte inget speciellt så ah.
sen hem, skulle gått ut o fotat med mandy, men det hann bli mörkt så ne.
Har kollat på TV hela eftermiddan / kvällen typ, o nu ska jag städa på mitt rum lite och sen sova!

Uppdateringen har varit extremt låg, internet har krånglat så har inte kunnat ladda upp bilder, och då är det inte kul o blogga!
Sitter knappt vid datorn heller.
Men ska försöka bättra mig, vi hörs imorgo, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!