fucking perfect

Ja , o bara för att jag tänkte lägga in en låt, funkar det självklart inte!



Jag o mamma är ju bäst alltså. Fick precis igång internet, så , im guess im back !
De va ju inte sådär överdrivet snabbt, men de har sina stunder höhöh.
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, för tycker det e skitkul o blogga!
Nu saknas ju då bara ett kameraladdare, sen är allt toppen !
Ska faktiskt kolla lite på internet om jag hittar någon nu direkt, i så fall beställer jag nog hem den.
Har vatt i alla kameraaffärer i halmstad, och dom har bara sånna multiladdare lr vad det heter!
O sån vill jag inte ha, för dom va skitfula o klumpiga typ.
Så håll tummarna nu då!

imon ska jag gå upp extra tidigt för er skull, ska försöka i alla fall, för o hinna ta kort på outfiten o lägga in här. Blir ju med webcamen då, men bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: NIBRAS - FOTOBLOGG

SVAR: TACK vad glad jag blir :)

Vad fin bloggdesign du har! Kan du mycket sådant? ;)

P.S! Var bor du någonstans?

2011-01-30 @ 10:49:32
URL: http://niibraass.blogg.se/
Postat av: NIBRAS - FOTOBLOGG

SVAR: Detsamma med mig... Jag kan väl bara grunderna. Men man lär sig sjukt mycket av att ändra på designen lite då & då ;)

2011-01-31 @ 16:58:08
URL: http://niibraass.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!