Flyttar

Dålig uppdate jag vet, igår kom jag hem klockan halv tio , la mig i sängen med några avsnitt desperate housewifes direkt . Idag när jag vaknade va här fullkomlig kaos , så låg kvar i sängen å kollade dh igen ... Har ingen aning om vad jag ska göra, så jag gör inte ett skit , går runt o kollar lite bara . Tänkte gjort några inlägg med bilder från helgen, men då märker jag att internet inte funkar . Ska se om jag får låna pappas mobila sen , annars kommer jag bara mobilblogga den närmsta tiden , då dom inte fått in internet i lägenheten ännu . Kan säga att den är skitsnygg o grymt mordern , me like ! Nu ska jag göra någon nytta, herå

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; vet :) men kul o testa! fast det hann jag nt göra somnade innan tolvslaget, jag e fullt normal. 3 åring stajl.

2011-01-02 @ 19:47:15

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!