Österrike 2011 ♥


bild från första dagen.

Nu är jag hemma igen, tyvärr.
Kom hem från mitt livs bästa resa vid typ, halv nio imorse.
La mig o vila några timmar, sov knappt något alls inatt, kanske en timme eller så.
mysigt längst bak i bussen, då tänker man inte så mycket på o sova, haha.
Skriver om veckan på enklaste sättet nu, kommer bli rörigt annars.

Dag ett ; Kom fram till Finkenberg 09.46 ( hade en tävling den som gissade rätt tid , jag var en minut ifrån haha.)
Gick dit vi skulle bo o lämnade våra saker, sen ut o äta lunch o hyra skidor.
Gick tillbaka till huset där vi bodde , packade upp lite o spenderade resten av dagen uppe hos Elvira o CO, som bodde två våningar över oss.
Gick o la oss rätt tidigt alla kvällarna.
Dag två ; Upp till backen vid halv tio någon gång, mamma tvingade ut mig i en röd backe de första vi gjorde.
Gick åt helvete, så hon tvingade mig att gå i skidskola med folk som aldrig stått på ett par skidor innan, bara för jag inte ville gå själv, o Elvira o felix och amanda gick där.
Men det var nog rätt bra ändå, för känner mig mycket säkrare på allt nu, och fick in grunderna rätt.
Kvällen blev de äta på pizzeria.
Dag tre ; Var bara med i skidskolan på morgonen o halva eftermiddagen, sen åkte jag lite med mamma, för det var alldeles för lätt för mig den dagen, höhö. kommer inte ihåg vad vi gjorde på kvällen...
Dag fyra ; Var med på skidskolan en timme typ, sen frös jag så himla mycket så kunde inte åka mera.
Värmde mig lite o sen ut i backen igen och hade picknick med alla dom vi åkte dit med.
På kvällen åt jag det äckligaste jag ngnsin ätit tror jag, Swainhaxe ( stavning ? )  Så sjukt äckligt var det!
Något griskött typ, usch usch usch säger jag bara.
Dag fem ; Kom inte upp i backen förens framåt halv tolv tror jag, åkte bort till funpark o fotade lite oså.
Kvällen åt vi någon platta med grillad mat typ, helt okej.

Nu blev allt en ända röra ändå, blandade ihop allt typ haha.
Dag sex var vi föresten inne i mayrhofen och kollade lite affärer, köpte öronhängen o hörlurar.
Åkte inget för sträckte något i mitt knä när jag trillade i funparken på ett hopp, skillat!

Bilder kommer imon, nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, puss !


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!