old times


bussen när vi skulle till oskarström med en av paralellklasserna, femman.

femman tror jag detta var, i början isf, hade jättekort hår :o

snodde alltid emmas kofta, tills jag fick en egen.

spelade "världens svåraste spel" med lisa, som var grym på det haha!

skulle köpa nya fotbollskor, och kunde inte bestämma mig, dom obehagliga snygga, elr dom sköna fula ?

Fick min fina katt, edward. Han stack efter ett tag, till min klasskompis , öhöhö.
Saknar honom :(

var med Mimi och gjorde en väldigt gladdig , men god, kladdkaka.

vet inte varför den blev så liten.
Var med Malin och Emma o åkte till andersbergskolan i brist på liv.
O malin spillde sin fanta o emma försökte suga upp med sugrör, konstiga mäniskor.

Blev en liten årsummé eller vad det heter, haha!

Kommentarer
Postat av: vickan - en fotoblogg om min vardag :] ♥

heyhey, nu har min tävling börjat ! :D

kika in o kolla om det är ngt för dej !

ha de gött ! / viickan ♥

2011-02-20 @ 18:41:39
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/
Postat av: S A R A

Vilken kamra har den tjejen längst ner?? :)

2011-02-22 @ 09:00:02
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!