krångel


gammal bild, men ny redigering.

För några veckor sen, typ två, beställde jag och mamma kläder från h&m.
Dom skulle kommit, förra onsdagen tror jag det var.
Istället kom dom på torsdagen, och mamma som beställt sms aviering, fick ett brev på posten.
Vi skulle hämtat det i stan, men det kom till brogård.
Skulle betalat med faktura, o de kom att vi skulle betala kontant där.
Sen när mamma väl kom dit, så hade han som jobbar i kiosken skickat tebaka paketet, för att de va typ tre olika paket i ett paket eller så, o på två av dem va det samma namn, o på ett annat ett annat namn.
Så istället för att vi skulle fått fel skicka han tebax de.
Så idag ringde mamma H&M, o dom skulle skicka de nu på sån express elr va de heter, så vi får nog det innan fredag, skönt!
Längtar tills det kommer, så himla mke snyggt beställde jag.

Nu ska jag gå och lägga mig, är supertrött!
Vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

sv; ååh tack! du har jättefina du med! ;)<3

2011-02-09 @ 07:46:15
URL: http://choc.bloggplatsen.se

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!