Jag sätter mina mål högt, och stannar inte förens jag kommer dit!


webcam bild, är hos pappa fortfarande :/ elr, e ba här för o kolla på chelsea - liverpool om 45 min !


Förra inlägget blev väldigt rörigt, hoppas ni orkar läsa ändå.
Nu sitter jag här och väntar på att Chelsea ( <3 ) - Liverpool ( (N) ) , haha, ska börja !
För övrigt har jag jätteont i min fot och jag tycker synd om mig själv.
Är jättetrött, så somnar nog tidigt ikväll, bra de!
Imorgon blir de skola igen, ogillas starkt.
Får se om jag klarar av att träna också, osäkert där, kan ju knappt gå.
Nej, får bli att jag vilar imorgon så att den blir bra!
Blir nog handboll på kvällen då istället tror jag, om någon vill följa med villsäga !
Ska kolla med min fina stålis om hon har lust !
Nu vinner Birmingham över westham med 1-0 , o där va den tidsfördrivelsen slut.
Hoppas det finns något annat o kolla på i 35 minuter tills matchen med stort m börjar :)
Hoppas Torres blir utbuad hahahah, gillar inte han , o hatar att han har bytt till Chelsea, som jag gillar ...
Känns som att detta blev ett väldigt random inlägg...

Nu ska jag läsa lite bloggar, o sen göra lite förändringar i designen tror jag!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ida [iesfoto.blogg.se]

Svar: Ja, jättefin är han. :)



Tråkigt med din katt.. :(

2011-02-06 @ 18:33:10
URL: http://iesfoto.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack! Kul att du gillar den! (:

2011-02-06 @ 18:35:45
URL: http://emmastarner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chelsea är bäst

2011-02-08 @ 22:38:25

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!