jag älskar min mössa .



kärlek till min mössa ♥

Hej !
Hann aldrig blogga innan jag stack innan, blev väldigt stressigt.
Skulle tatt bussen till lisa, men sen skulle min bror till sin kompis också så mamma körde mig.
Vi kollade lite på TV, satt vid datan, cykla te brogård o köpte godis , o sen åkte jag hem.
Tror aldrig jag har frusit så mycke i hela mitt liv som jag gjorde när vi väntade på bussen och när jag kom hem.
Då längtar man en del till sommaren om man säger så!
Nu har vi precis ätit lite thaimat, och mamma överaskade mig med att en av mina tröjor som vi beställde från HM har kommit!
Den andra omgången kommer imorgon skulle jag tro.
tröjan jag fick nu är en vit med en arg kalle anka på, hihihi.

Imorgon är det alla hjärtans dag, hur ska ni söta fira ?

Kommentarer
Postat av: ? en GaMeR

Firar inte alls :D

2011-02-13 @ 23:00:02

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!